Första världskriget & ryskra revolutionen, inte alls tråkigt nä?

Japp, blir ett kort inlägg idag med.
Nu sitter ja hos Louise och gjort de sen mjaa.. Ca klockan 4 idag.
Har bara suttit vid hennes mammas data och pluggat, själv har hon skrivit några rader.
Men jag har skrivit så de ryker.
Iallafall.. Det är bara så döds tråkigt så det är ju inte sant? lixom man kan ju lära sig lite, men varför gå in i så mycket detalj i allt? ååhw, får syke.

Iallafall.. Jag vet att jag har varit enormt tråkigt dom senaste dagarna, men när proven och veckan är över i skolan ska jag blogga mycket mer. För på lördag ska vi till Tintin hon fyller 19. Så det ska bli roligt, och anton ska med :)

Och vi ska äta världens godaste tårta ni anar inte :| den är så god så man vill inte sluta äta. Det är någon slags maräng tårta men mycket godare än vad det låter. Wellwell.. Om ca 3 minuter kommer mamma och hämtar mig.
Och när jag kommer hem.. Ska jag bara plugga iiiiiin allt också! åhw, därför kan jag inte blogga när jag kommer hem heller. Så vi ses väl förmodligen lite kort imorgon eller på fredag eller torsdag eller något.

Ha en bra vecka.
Och önska mig lyka till på provet? :(


ser de bara inte såååååååååååå tråkigt ut? JAG DÖR!

Kommentarer
Postat av: tintin

vad kul att Anton också hänger med! (:, åååh ja, den tårtan kan man döda för HAHA! :D, ses på lördag då!

2009-10-07 @ 15:14:45
URL: http://tintinisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0