.

inlägget fick en punkt som rubrik..
Nää.. Jag är trött på att blogga.. Så jävla pressad känner man sig ibland. Ibland är det jätte kul och ibland suger de! men iallafall har jag varit hos anton hela vecan och bara haft de underbart så därför har jag inte ens varit vid någon data på hela veckan, och de säger väl saken?

mnidag när jag kom hem iallafall, så sa pappa att jag skulle hämta dricka i garaget, och när jag öppnade stodmin moppe där! herrejesus vad den är vacker, det står bara gry överallt! jag älskar den.. Nu måste jag klara körkortet bara! wii.. Iallafall imorgon ska jag klippa mig, och ja.. jag ska lägga in bilder på hur det blev. Sen på kvällen ska jag nog till bahnhof med anton, hans kompis och kanske några till får se. Men vi hörs. Pusspuss.




Ingen bild idag. Har inget roligt att lägga in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0