Bilder sen i lördags.

Hejbloggen.
Blev en lång dag igår med dans plugg så startade inte ens datorn.
Men här är jag idag, ja en vanlig tisdag, eller en vanlig tisdag för mig är skolan, men jag hade verkligen jätte ont i magen i morse och fick massa klökningar så jag stannade hemma, eller rättaresagt gick jag upp till min käre mormor och kröp ner i hennes "världens mjukaste säng" i hennes puderrosa rum :) hur härligt som helst.

Men eftersom jag inte lagt in bilerna sen i lördags börjar jag med dom då.




Här har ni massa bilder på folket, födelsedagsbarnet som får en blomma i håret, världens godaste tårta, folk, vänner, världens sötaste unge, och glädje.

Tack för en fin helg. ♥

och klockan bara sprang iväg, så får väl säga godnatt för mig idag, vi ses förmodligen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0