äkta fredagsmys.

Allt bra med er idag? själv är det sådär. Inatt vaknade jag klockan 3 av att min mage värkte så himla mycket så jag fick gå ner till mamma och hon fick sköta om mig lite, och jag somnade inte förens vid 5 halv 6.. usch.. därför blev det ingen skola idag. Sånt är livet.

Menmen, fredag är det ju iallafall idag, och pappa har kommit hem från Stockholm!
när mamma var och hämtade honom passade jag på att tända en brasa och bädda lite och sånt mys, och nu ikväll har vi ätit lövbit med sånna potatis bollar och goda såser, hur gott som helst. Efter maten passade jag på att städa mitt rum, så nu är där fint och jag är ny duschad och redo för idol, och min JULMUST! dennis var så snäll och köpte till mig.










nu förstår ni vad jag menar med mysigt va? :)

nu ska jag se idol, så vi ses efter. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0