Underbar helg är ordet.

Hej bloggen, jag skrev inte igår. Men direkt när jag vaknade drog jag hem till anton och vi hade full gång med städning, bakning och passa ungarna! De har verkligen varit jätte mysigt, och helgen är inte slut än för ikväll ska vi ner på julskyltningen här i byn, sen ska vi hit igen och då kommer mina kusiner en runda och dricker lite glögg och har mysigt. Och sen hoppas jag att min älskling sover här. Eller haha de gör han redan! han ligger här och sover i min säng, så vacker :)

Jag lägger in bilder på lussebaket efter denna söta bilden!


me and my love. ♥

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

söta! :]

2009-12-06 @ 16:00:24
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0