Tisdag! spruta & anton.

Jadå en tisdag dag idag :) slutade underbart med min älskling iallafall.

Men vi tog spruta idag för dn nya influensan. Asså jag har sån enorm förbi för sprutor ni anar inte! jag skakade och var mest nervös av alla tror jag. Men det gjorde inte ont precis, men nu har jag  riktigt ont i armen  :/ känns helt knas. Men jag överlever nog!

Som sagt så har jag ju varit borta en hel vecka och mer från skolan, så jag har mycket at ta igen! gjorde ett matteprov idag som jag skulle ha gjort för länge sen, men de gick ganska bra! eller ja, de gick bra, hoppas jag.

Och vet ni?? om exakt en timme och en kvart så är det en vecka till jag fyller år wiiiiiiiiiiii!!
Jag älskar att fylla år, och på helgen ska vi ha riktig fest för mig här hemma med släkt och vänner!

Vi ses imorgon, för nu ska jag sova! sleep well  ♥



:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0