riktigt dåliga hemsidor.

Fasen också. Idag var jag på familia. Och jag hittade ett par vinterskor som jag har letat efter innan som är så sjukt fina och sköna! helt sjukt.. Och sen hittade jag en stickad tröja på cubus, ett par coola tights, en blus och massa sånt. Köpte inget än men jag tänkte visa er från deras hemsidor men tror du någon av hemsidorna har ett skit av de? nej! så jävla kasst.. Så arg nu, detta skulle bli ett bra inlägg med fina kläder och skor! :( mög.

Iallafall så ska jag nog köpa de skorna för mina födelsedags pengar iallafall, för jag behöver verkligen några, för mina uggs har gått isönder genom att sulan har tryckts ner så går helt snett. Och jag kan inte gå med stövlar med klack hela vintern! menmen.

TRÅKIGT INLÄGG MED INEN BILD IGEN, MEN DET ÄR DERAS HEMSIDORS FEL! sådeså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0