Nu blir det utgång!

Hej bloggen, ville bara säga att jag hade en jätte härlig dag igår med älskling, när vi kom hem till han tände han massa ljus också, de va bäst!


Jag trodde verkligen jagskulle hinna blogga lite, har nämligen fottat lite och fått nya rosa uggs!

men jag lägger in dom bilderna en annan gång, för nu måste jag skynda mig till stationen. För jag ska ut och äta med Elvira idag, jag fick ju de i present att hon skulle bjuda ut mig. Så det ska bli jätte mysigt. Och imorgon drar jag till anton, och vi ska på hans farmors kalas så kommer hem på söndag. Men jag bloggar lite hos han! vi hörs, oh jag hinner inte rätta stavfel nu! haha


ha en bra kväll! / g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0