möbelerat om en aning :)

ja detta får nog bli det sista inlägget, för jag måste verkligen plugga också! åååå damp. Har aldrig någon tid, det är bara plugg plugg plugg hela j*vla tiden!

Men jag gjorde en sak idag som jag tänkt på att göra länge. Jag har flyttat sängen till andra sidan kan man säga, och tv;n till andra!

Det blev jätte bra, särskillt med tv;n där. Och sängen passar jätte bra där den står nu! skit nöjd blev jag!


och här är resultatet!

nej nu ska jag kila. Får lite sovmorgon imorgon också så det är skönt, för vi ska ha volleybolltunering och jag har inte lust att vara med och göra bort mig, så jag får sitta på läktaren och heja på, det är jag bra på!

och imorgon eller fredag blir det nog, tror inte jag hinner imorgon, då lägger jag in lite härliga bilder, men jag säger inte vad! höhö. Inte så kul men för mig är det :)

godnatt / g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0