MIN FÖDELSEDAG! ♥

hej bloggen! :D idag är det ingen vanligt dag för idag är det grysans födelsedag!

Japp, inatt.. ja har kanske sovit 2 timmar ;s de va helt omöjligt att sova. Men vaknade ialf av fin sång och fick faktiskt mycket presenter, för mycket för att få moppen och allt tycker jag! men jätte fina saker, mest kläder och rosa uggs! hihi, nu snart kommer anton, så jag ska få paket av han också och han ska sova här. Så vi ska äta god mat och tårta! jag fottar nog lite ikväll! så får se om jag orkar lägga in bilderna idag, annars blir det imorgon.


ha en bra dag, FÖR DE SKA VERKLIGEN JAG! :D



fick bli en rätt gammal bild på mig!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattiis älskling :D <3

2009-11-12 @ 09:16:34
URL: http://charlottisabell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0