kalas!

tjo hopp!
Idag är det måndag. Och ja du, jag har ju inte skrivit på ett tag. Men som sagt haft mycket! i fredes drog jag till moppekursen och var där till 9 på kvällen, sen på lördag var det igen klockan 10 till 5 typ och sen var det bara hem snabbt och klä om för klockan 6 var det kalas igen!

och jag kan ju säga att jag var den första som blev godkänt på körningen i lördes! fett glad. Men vi får se hur jag klarar de på teorin, de säger ju att det är skitsvårt nu så vi får se.

Men nu tänkte jag lägga in bilder sen i lördes, och vill bara tacka alla som kom och för alla fina presenter!  :)


 

bilder från folk, tårta, jag, jonte strippar, lion, och mormor med min godis bh!   haha


godnatt, ses imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0