Fredagskväll.

Hallå där, kött & blåbär (som sean banan säger)

Idag är det fredag och såklart underbart med helg! skrev inte mycket igår men jag såg mammas pojkar och glee sen somnade jag boms, så orkade inte hålla ögonen öppna för att vara trevlig här inne.

Menmen, som sagt fredag. Ja skolan som vanligt och efter drog jag till väla med Louise och Mamma, vi köpte lite saker till lucian och sen köpte jag lite andra saker som jag kommer lägga in imorgon kan jag tänkt :)
Nu ikväll är jag ensam med mamma och pappa. De andra vännerna är på bahnhof och inte en enda har frågat mig, ovanligt.. Jag är van.
Men om jag är en så hemsk vän så slipper ni vara med mig, ingen tvingar er.

Men jag bryr mig inte, eller jo visst gör jag, men jag ser framemot imorgon för då ska jag träffa min älskling som bryr sig som ingen annan. Vi ska först ut och springa en runda, sen ska vi städa hans rum haha, och på kvällen (eftermiddagen) ska vi passa hans småskyskon. Och det ska bli jätte mysigt för vi ska baka lussebullar och mysa. Det ska bli jätte mysigt. Sen på söndag ska jag och anton till åstorp för det är ju julskyltning och jag ska sjunga. Men jag har börjat få en stor förkylning som är på gång, så vi får se hur min röst håller sig. Men som sagt, detta blir inlägget för idag, för jag är jätte trött och ganska ledsen och besviken så vi hörs imorgon istället.

Puss & kram.

Kommentarer
Postat av: Erika

Gry, om de inte bryr sig om dig, så förtjänar dem inte att kallas vänner..<33

2009-11-27 @ 22:11:28
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Louise

Bryr jag mig inte? Känns verkligen inte som om jag räknas för dig Gry.."Ingen av mina vänner har frågat mig..." är det dom enda som betyder något och som är riktiga? Tycker det var rätt orättvist det du skrev ;/

2009-11-28 @ 02:32:34
URL: http://alalouise.blogg.se/
Postat av: tintin

Det är ju snälla vänner du har! Då förtjänar du bättre än så! :) , välj bort dom vännerna för de är verkligen inga att ha, då har du dom som är äkta kvar istället! :) Lycka till med sjungandet idag!

2009-11-29 @ 13:11:49
URL: http://tintinisabella.blogg.se/
Postat av: becca

förlåt om vi inte frågade dig. men du hade sjukt tråkigt sist, och sa att du inte alls tyckte bahnhof va ngt kul. och jag skulle egentligen bara dit med emma. så tänkte vi sticka dit själva. sen bara frågade en massa så blev det som det blev. men jag tänker faktiskt inte ta åt mig jätte mycket. för jag är inte den enda som var på bahnhof.. ;s <3

2009-12-05 @ 17:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0