de va ett tag sen!

hejhopp. Tänker inte berätta varför jag nt skrivit för de vet ni redan jag tänker inte berätta min dag heller för jag har bara pluggat och de gör er såå uttråkade! anyway, har en rätt chill dag ikväll. Iofrosig har jag prov på fredag och imorgon ska jag inte vara hemma för då har jag och anton 7 månader, så om vädret håller sig ska vi gå på bio och mysa och så, sen ska jag nanna hos han!

men som sagt har jag tagit hand om mig själv lite ikväll. Och nu har jag verkligen mycket! att lägga in på bloggen så håll i hatten! eller de va kanske lite överdrivet sagt men ändå.



vi kan ju börja med en halvt mongo bild på mig ikväll haha.
Och det är grymt skönt efter att ta sig på huden när man haft ansiktsmask på sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0