apelrydskolan!

hej bloggen.
Kunde inte skriva igår för jag va tvungen att dra direkt för bussen gick då. Men nu är jag hemma från en mysig dag hos anton och ikväll blir det också mysigt. För sanna kommer hit och vi ska se skräckis och äta lite mat! så de ska bli mysigt.

menmen! jag har hittat en skola i båstad. Eller hittat och hittat har alltid varit intresserad av den för det är en bra musikskola! men har inte viljat flytta, för det är internat, men jag tycker skolan verkar helt underbar! och louise vill också gå där så vi hade kunnat dela rum och så. Och jag tycker verkligen de verkar en toppenskola och den ligger precis vid havet helt underbart, och jag tycker Båstad är en helt underbar liten mysig stad. Men vi får se. Men det verkar jätte kul och mysigt där.

för jag var ju på rönnowska och nikolai i fredes, och nikolai är såfall de jag ska gå på och de verkade helt okej. Men så jävla rörig skola 1000 tals folk! jätte jobbigt. Så jag tyckte de fattades något där.


inte stor bild, fanns knappt de, men visst ser det jätte fint ut?

Kommentarer
Postat av: Erika

På nikolai fick man också så töusen år i kö för att få mat, typ as dåligt ;S

2009-11-07 @ 20:08:31
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0