1 DAG KVAR!

i dag, sen smäller de! eller nej, rättaresagt i och en halv timme kvar! hihi. Jag är överlycklig just nu :D älskar att fylla år! det är så mysigt att vakna när familjen sjunger i trappan för mig! men jag får ju inga paketer :( fast jag har fått moppen och det får ju bli min paket! men det va de jag ville ha :)

nog om de, får skriva mer imorgon om det! :D

har inte velat skriva, för de har bara kännts stressigt, har haft två prov och var tvungen att vara inriktad ordentligt på dom. Men nu är proven entligen över. Har en redovisning imorgon men det kommer bli bra! jag är laddad.

I redovisningen ska vi berätta om en bok för klassen, men inte på vilken sätt som helst utan man fick dra ett kort, och jag fick att jag ska visa bilder eller saker som har med boken att göra, sen ska jag berätta från de sakerna vad boken handlar om. Så det blir kul! och boken heter textlek och är jätte bra! ett bra förslag på en bok som är jätte bra och über lättläst. Men snart ska jag sova, för jag vill bara att det ska bli min födelsedag! hiih.



fick bli en bild på boken. Imorgon lägger jag in lite mer bilder från min underbara födelsedag som jag verkligen tror att den kommer bli!

sovgott, för de kommer jag verkligen att göra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0