Konfirmation 2009.

Nu har jag konfirmeras! WIHO! så skönt att det är över. Herregud säger jag bara. Fast det var en underbar dag!
Jag fick massa fina saker. 
Thomas sabo halsband med hängsmycke. Och även thomas sabo armband och ett häng smycke.
Och guldhalsband av mormor med hjärta, så himla fint!
Och annat fint! och pengar. Tack alla! (v)
Tänkte lägga upp lite bilder. :)) 




























inte fel tårta va? ;)  min kära mormor som bakat.


såå söööt!





jag och min kära pojkvän!  tack för alla fina dagar jag får tsm med dig!
Jag älskar dig. (v)


sist med inte minst, jag och min kära familj. Tack för allt! verkligen.
Ni har gjort så himla mycket för att jag ska få en bra dag!
Jag är oehört tacksam.
Jag kan bara säga de 3 små orden som betyder mest i hela världen.
Jag älskar er!  över hela mitt hjärta. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0