städning, plugg!

Jag vet!  har inte skrivit på en hel vecka nu..  -.- Men har verkligen inte kunnat. I helgen var det bara stan och handla kläder till candyman med Louise, har också hittat perfekt typ nu som vi ska sy våra shorts med, blir bilder på de sen! Och på lördagkväll var det lokalfest, ganska kul.  Och heeela denna veckan har jag bara borrat ner mig i böcker. Jag ahr pluggat satan. Och idag skrev jag ett biologiprov och imorgon blir det ett tyska prov. Biologiprovet gick faktiskt bra tyckte jag, det känndes bra iallafall får hoppas på det bästa. Annars har det itne hänt mycket mer i veckan vad jag kan komma på. Men nu är det snart helg och jag har städat sen ja kom hem. Så hela ovanvåningen är nu klinren :)  Och nu ska jag fortsätta att plugga och klockan 9 ikväll börjar 5 sessongen av medium :D:D:D:D.
 Puss på dig.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0