POOLEN!

Imorgon åker jag till Polen. Det är såhär att på elevensval kunde man välj (so arbete) som val. Och det gjorde jag såklart eftersom man får åka till Polen. Och imorgon ska vi dit! Klockan 6 ska vi samlas på skolan, tar busen till sturup som tar oss till Wersawa med flyg. Eller hur huvudstaden stavas vet jag inte. Men vi landar iallafall där i (wersawa) Sen övernattar vi där en natt, sen åker vi till Lublin och träffar Polska elever och kollar på koncentrationsläger. Det ska bli intressant, och jag hade inte åkt dit om inte rebecca skulle gjort de. Men vi ska ha såå kul hoppas jag :) Vi kommer hem igen på Lördag kväll någongång. Så blir ingen bloggning heller denna veckan :(  När vi kommer hem ska jag ju såklart träffa familjen allra först, och sen blev jag bjuden till Dalalokalen. Och då är det fest för Elin och Frida. Så det ska bli skoj :) Ni får ha det såbra. För det hoppas verkligen jag att jag ska. Sköt om er! puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0