Hemma.

Heej.
Gud, känns som åratal sen jag skrev :(
Förra veckan var vi ju i Polen :) Och det var så himla kul! vi var med om så mycket roligt, och även med om en hemsk kännsla. Vi var nämligen i Majdanek. ( Ett koncentrationsläger). Och för er som inte vet vad det är så är det där Hitler dödade alla Judar, homosexuella. Och ngt mer kommer inte ritkigt ihåg vad det var. Men det var så himla hemskt och se allt med sina egna ögon. Silket svin han var. Han gasade dom, han sköt dom. Han behandlade dom som skit och dom fick leva i så hemskt liv så ni anar bara inte. Och den dagen vi var där höll jag på att frysa ihjäl det va flera minusgrader och snö storm. Men de va ändå nyttigt för oss eftersom då kan man ju tänka sig hur dom hade de! Dom hade ju knappast de kläder jag hade, och hade de ännu kallare. Usch pii. Men annars i Polen var det jätte kul :)  och man fick träffa nya vänner och så. Men nu när jag kom hem fick jag feber! så jag har legat in princip hela veckan, just därför jag inte skrivit. Har verkligen inte orkat och mina ögon har varit helt uppsvullna. Usch men nu mår jag bra och ikväll är det fest! Och nu vid 12 var vi på Familia för Dennis (bror) tjej skulle gå modevisning. Och hon var jätte duktig verkligen! Men nu ska jag börja skriva igen, så puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0