Freaky Friday

Denna veckan är också bara en himla massa stress, blir inte mycket bloggande eftersom har massa prov och läxor, så himla trött på skolan! Men som tuuur åker jag till Polen på lör :)  Med skolan också, (elevtid) Ska bli kul att umgås med rebecca en vecka. Vi ska ner där för att träffa andra polska elever, vi ska besöka museum och forska om polen ungefär. Nog om det, berättar väl mer sen. I måndes var ja sjukt :/  riktigt ont i halsen. Menmen, bättre nu. Men jag kollade ialf på Freaky Friday. Asså när hon lirar gitarr och sjunger samtidigt. Jag får gåååshud! det är så himla bra, ångrar faktiskt lite att jag slutade på el-gitarr. Men tänkte börja på vanlig gitarr istället :) men vi får väl se.

Men nu ska jag göra lite läxa, sen 22.40 är det Victoria Silvstedt. My perfect life! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0