Fredag.

Hej bloggen.
Nu har vi kommit hem från Göteböööörg! det var jätte mysigt. Liseberg, god mat  & massa sool! Vi bara njöt av livet kan man säga :) & nu när jag kommit hem har jag inte gjort något annat än att sola. Så jag är ganska brun/röd nu. Men mer ska det verkligen bli! Ja som sagt. Idag är det Fredag. Och Lotta har kommit till Sverige! :DD så himla kul. (Som jag har berättat om innan när jag var i Ungern. Det är Lotta som bor där) ja så hon stannar till i mitten av Augusti ungefär & vi ska ha så himla kul.  Men nu i helgen då är det fullt ös igen! torparedagarna i Åstorp. Ganska stort faktiskt. Och de ska bli himla kul. Så imorgon tillbringas dagen där med anton min älskling, lotta & sebbe. Och så träffar man ju så klart massa folk där. Så ha det så bra. PPPPUUUUSS.





lägger in denna bilden för den ser härlig ut. Och att vädret ute är helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0