Hej bloggen.

Idag har varit en mysig dag. Började att jag och louise vaknade vid 1. Sömtuuutor!
Vi gick in åt lite frulle, sen åkte vi till matz skor. För jag har sett ett par jätte fina bruna gladiatorskor där. Fast klart var det inte dom jag ville ha, som dom hade inne.

Men efter drog vi till väla med lotta också.
Det blev en hel del shopping och det var en himla mysig dag!
Jag shoppade faktiskt rätt mycket, och jag har fottat allt. Men de kommer in imorgon istället.
För jag har nt sladden till datan. Och kan inte hämta den nu för då kommer mina föräldrar bli sura. Dom ska upp och jobba och klockan är ganska mycket. Fast ni får se det imorgon istället :)

Efter väla stack vi också till Familia. För att shoppa lite till! och där köpte jag ny design till mitt data bord. Blev så himla bra! riktigt kul! Även bilder på de kommer imorgon.
Men får bli imorgon kväll. För jag ska till Anton imorgon ett tag :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0