Vardag hemma.

Torsdag! alltså innebär att imorgon är det helg!
Idag har man varit hemma från skolan, ja magont. Som bara tjejer kan ha kan man väl säga (y)
Mår mycket bättre nu iallafall. Utom att jag inte är ett dugg trött. Fick lite för mycket sömn & vaknade 12.
Dagen har jag spenderat genom tv,n gått en runda. Gjort mat och lite sånna saker som e bra att göra.
Har inte så mycket att berätta för er. Så lika bra jag skriver vad som händer nu i helgen.

Fredag: Skolan på dagen, på kvällen ska jag & Carolina se en film. Mys!

Lördag: Fix med Marigona. Först ska vi slinga håret. Se lite närmare på jobbet på mc.
Äta thaimat. Sen tror jag vi ska ut på kvällen, får se :)

Söndag: Väla & fixa prao & så. Dans på källen.

Hoppas denna helgen blir bra :)

Har inte något speciellt i bilder, så ni får en på mig.

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0