var glad för den du är.

Så trött på allt skitsnack.. så trött på alla rykten som går & inte är sanna. Jag förstår bara inte varför folk sprider rykten som inte är sant. Förstår inte, är det för att få uppmärksamhet? inte vet jag. Men en sak som jag vet är att jag tänker inte låta allt detta skitsnack göra så jag mår dåligt. Visst blir man inte glad av det, men o andra sidan ska man aldrig låta någon stampa ner en i marken. Varför kan inte folk bara vara glada att man har varandra. En vacker dag finns vi inte mer, är det inte förens då man ska tänka "oj jag gjorde nog fel". Man ska vara glad för man har de människor som bryr sig, och de människor som verkligen betyder någonting. Man vill att folk ska tycka "den människan har ett gott hjärta". Så nu är det bara att ta sig i kragen och svälja alla rykten. För innerst inne vet jag att det inte är jag som gör fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0