Träning.

Hej att tag sen nu.
Har inte bara haft så mycket att berätta och jag tycker verkligen inte om tt berätta vad jag gjort på dan. De gör man kanske mest men känns som att det inte blir roligt för er att läsa det då. Men alf. Nu börjas allt! jag ska börja träna. Träna riktigt mycket. Jag måste de! jag är lixom alltid trött. Somnar kanske på varenda rast i skolan. haha.. tänkte fakiskt berätta vaad jag ska göra nu om dagarna.

Måndag: Gym!  blir det nu för ryggen är lite snee & sånt, så pappa fixa in mig hos sjukgymnasten, gott!
Tisdag: Gym där med! springer hem från gymmet också tänkte jag.
Onsdag: Simma. Jag ska inte börja simma utan mamma gav bara förslaget att åka till klippans nya badhus (som öppnar på lördag) så kan man simma några längder där. Det är också bra motion (y)
Tordag: Tänkte jag bara springa i skogen.
Sen Fredag & Lördag tänkte jag att jag håller helg :)
Söndag: Börjas det med dansen! :) fast de börjar nt förens vecka 6 :/  så får hitta på ngt annat där imellan.

Godnatt. Nu ska jag se one tree hill, sen sova!

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0