Nytt golv!

Hej.
En dag till sen skola!
ÅÅÅH. vill inte. Men bara att ta fatt i allt och försöka göra så gott man kan.
Har inget annat val. Nu har jag äntligen fått mitt rum tillbaka & mitt golv! Det blev skit snyggt.
Mamma & pappa "mina änglar" de har lagt ner flera dagar för att få de snyggt. Okej pappa la golvet fast mamma
har ju hjälpt till att städa allt!
När jag kom hem från helsingborg hade de såklart städat allt riktigt i minsta detalj, blev såå glad!
Imorgon jaa. Då ska jag upp tidigt tänkte jag för att komma i rätt tid. Om jag nu kan -.- haha.
Malin är här & vi er Mamma Mia. Fast vi ska sova snart.
Vi hörs, här får ni en bild hur det blev. Även med min matta till! :D

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0