New star!

Hej!
Idag är det söndag. Redan Måndag imorgon.
Oj.. som tiden går.. Hur som helst. Idag har jag varit på dansskolan och provat på olika danser och det var verkligen super kul! var där med Marigona. Det blir ialf "Strip Arobic" jätte kul!
Det är inte som det låter. Lixom "strip" är det vekligen inte. Och vill också gå på hiphop.
Menmen nu tänkte jag prata om en annan sak faktiskt.
Jo det är så här att det finns något som heter New star. Jag vill så gärna vara med.
Såg förra årets finaliser och så grymt bra! alla var jätte duktiga, kanske inte når deras röst.
Men hade velat ge ett försök. Fast sista anmäningen var såklart den 31;e december :(
Det stör mig så himla mycket. Men har ett år på mig nu att förbättra min röst på alla sätt :)
Kanke lite possitivt ändå.

Du är den ända jag kan prata med nu..
Ahh. Jag e sur & arg och jag vet inte vad. Det finns saker här i livet jag måste bli mycket bättre på!
Verkligen.
Jag måste skaffa ett jobb.
Jag måste träna mycket mer! som jag ska nu!
Jag måste ..
Ja eftersom denna bloggen är till för alla, vill jag itne skriva de här :/ de suger.


Idag har jag iallafall haft en rolig dag!
Tack Marigona :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0