heej!

Nu är det Tisdag. En dag närmare än den sköna helgen.
Skola som vanligt idag, fick faktiskt träffa vår nya lärare som bara är 27 år. Han verkar riktigt bra!
Förstod direkt när han skulle förklara en sak. Vi ska ha honom i fysik & matte så får se hur det blir :)
Idag känner jag mig fakitkst rätt duktig. Jag har ätit spenat i skolan & när jag kom hem har jag ätit grön kål soppa och knäckebröd. Och nu till kvällsmat blir det lite sojabönor jucie & en apelsin. :) Har också varit & gått ungefär 3,5 kilometer med mamma. Så det börjar gå på bättringsväg ialf. Och jag glömmde säga att jag gick till skolan fakitskt. Men nu mina kära läsare ska jag se one tree hill och njuta av min apelsin. Så ha det så bra. och glömm inte;

Never let the fear of stirking out, keep you from playing the game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0