Go fortsättning!

Heej. Inte skrivit på ett tag. Det är för sitter vid min bror's data som är en liten aning konstig.
Sitter på hans rum för han är på gothia, och pappa lägger golv på mitt rum som blev klart idag. Riktigt snyggt!
Så jag lånar Dennis rum nu ett par tre dagar.


Igår var det fest för marigona. För hon fyller 16 idag. Och det va väldigt trevligt.

Snart är de skola igen :(
Riktigt tråkigt. Så nu får man försöka njuta av de sista dagarna riktigt mycket.
Om det nu går.
Idag tror jag att jag & Lotta drar till helsingborg. Till Elvira som sitter där och passar sina hundar.
Vi ska väl se film mysa och så.
Vi hörs!

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0