YES!

nu dessa senaste dagarna har vi letat som dåååårar! för att hitta mitt pass. Den var lixom bara spårlöst förvunnen. Hela dagen har jag letat och igår kunde jag inte blogga mer p.g.a att jag var tvungen att leta. Sånt e livet :( men efter allt rensande och letande ringde vi till Ellinor som jag var med i Kroatien för ungefär 2 år sen. Det är ju såklart dom har de hemma hos sig :O åååh. Men man får tänka possitivt, fick ju iallafall rensat. För ni skulle se hur där såg ut i mina lådor :| usch.. Slängde 5 kassar helt proppfulla. Att jag ens fått plats med allt skit haha. Men nu är allt löst iallafall, nu är det bara plugg inför morgondagens prov.

Så wish me luck :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0