Hemma!

Nu är jag hemma. Kan inte riktigt säga att de var kul att lämna lotta :/  de va inte alls kul! Men illafall har jag haft så himla roligt! Helst sjukt! fick ju aldrig berätta om budapest, men det var riktigt roligt och det blev mycket shopping hela dagen lång. På fredag kväll sen var det ju "blingbling" en nattklubb. Det var också riktigt roligt. :) Nu kommer det bilder från hela resan så enjoy.




Lite bilder från Termal badet som jag berättade om. De finaste badet jag sett helt klart! vattnet såg ut som tee, det skulle vara någon källa de hittat när de skulle bygga ett äldreboende i närheten skulle också vara bra för kroppen.





På väg til Budapeest!


Detta är det finaste mc i hela världen, inte bara som jag säger. Han som "riktat"
 de är samma man som ritade eifeltornet. Riktigt coolt :)





gågatan :)



Och här har vi Donau floden :) mkt fint.



Och sen på kvällen var det ju blingbling, och vi somnade kanske 5 någon gång.
Och dagen efter var vi ju helt slut när vi skulle upp halv 7 så ma fick sova på flygplatsen
och när man kom hem må ni tro!  Ett stort tack till familjen Björk! Detta va helt otroligt
kul. Och verkligem tack till Lotta som jag hade enormt kul med skratta från morgon till kväll.
Riktigt kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0