Ungern! helt underbart.

Hej det var ett tag sen nu. Nu är jag i UNGERN! resan gick hur bra som helst, fast jag gillar inte att åka flygplan :| men det var fint väder som tur va. Som sagt är jag nu hos Lotta, och jag har det så himla underbart! ni anar inte. Känner mig som en kändis ibland får allt jag vill nästan. Här är jätte billigt och fint. Igår när vi kom tog resan från flygplatsen ( Budapest) till Kechkemet ungefär 1 och en halv timme. Efter de år vi och tog det lugnt. Och denna dagen har varit perfekt! Imorse "kanske inte så perfekt" väckte Agneta (lottas mamma) och min mamma oss vid 10  ;s. Så vi hade en kvart på oss innan bussen gick (y) bra ju. Men som tur va utan att stressa fick vi ta taxi. Vi tog taxi in till stan och då skulle Agneta bjuda på anisktsbehandling. Så direkt dit, från taxi till ansiktsbehandligen. Det va riktigt skönt, meeen det gjorde så jävla ont när dom klämmde finnar, asså fick massa tårar i ögonen hela tiden. Fy aldrig varit med om något ondare nästan. Men när det va över kännde man sig så len och skön. Bussen gick inte förrens ungefär en timme så vi tog en runda på köpcentrumet "Malom" jätte fint! vi gick och åt och så handlade jag en t-shirt från new yorker som det stod Ladies night. Riktigt fin. När vi tog bussen hem var det snabbt mat sen va det bara att köra till termalbadet. Asså jag har aldrig i hela mitt liv sett något finare bad. Aldrig! så himla lugnt och vi var nästan ensamma där. Massa bastun och solarium. Som vi solade i såklart, och massa annat. Kommer bilder sen! Och nu efter ett härligt bad sitter jag här nyss noppat ögonbrynen och de svider över hela min kropp. Jag solade bara 7 min, men de solariumen är riktigt starka så jag är röd överallt. Men man blir ju brun sen, så det är bra :)
Snart måste vi sova för imrg blir det upp vid 8, för efter blir det är fet stor shopping dag i hela Budapest! längtar som en gris! vi ska på marknad med väskor överallt också måste köpa en!
Och på fredag ska vi först lite på malom. Sen resturang och sen BlingBling på kvällen en nattklubb. Börjar ungefär vid 12 till 3. Skoj!  Och på Lördag ska vi hem :/   Men en himla massa ska vi hinna med innan, så inte tänka på hemresan nu :)

Men vi hörs när jag kommer hem. Puss/ g.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0