Underbara älskade!

Sköönt morg är det fredag! ska bli riktgit skönt, är helt slut efter dessa dagar. Har itne så mycket att berätta om idag eftersom det bara varit en helt vanlig dag. Därimot tänkte jag berätta om filmen jag och mamma såg igår :) herregud! trodde inte svenska filmer kunde vara så bra.

Det handlar om då en familj, en mamma en pappa och två söner. Dom skulle åka till "mormor & morfar" och så råkar dom ut för en bilolycka. Den största sonen och pappa klarar sig. Sen får man se 9 månader senare hur dom lever. Det är helt sjukt. Jag vet heller inte vad jag skulle gjort utan min mamma & dennis och pappa. Hade tagit mitt liv! Denna filmen måste ni bara se. Grät som en liten bebis. Kanske inte possitivt, men den var verkligen jätte bra! dom är ju så grymt bra skådespelare särskillt Michael nyqvist.Helt sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0