Studion på rummet!

Heeeeej min älskling.
Idag är det en super dag :D
Vaknade upp med carolina efter en trevlig kväll igår, vi åt frulle och kollade tv;n. Efter skulle jag så klart daaaansa :D
Fan va kul de va! sjukt kul asså. Uppvisningen kommer bli toppen är jag 100 på. Kom hem så fixade jag & pappa med studion, för trivs inte där ute i garaget.. så fick ha den på mitt rum ist. Blev lite problem men problem går alltid att lösa right? så det gjorde vi allt. Eller ja pappa haha. Tack pappsen. Nu ser man beck. De är reklam & nyheter nu och så. Sen imorgon ska man till klippan med klassen, vad vi ska göra där har jag ingen aning om haha. Sen blir det sova hos Louise eftersom vi har öppethus på tis e vi lediga på tis förmiddag. Soft!  Jag och amalia ska vara ansiktsmålare grymt kul! :D  Så kom dit vettja! 

Vi ses.   Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.

Bild på studion on the room.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0