Prao veckan.

Jag är på prao nu på väla. Praoar på Carlings. Jag är så himla slut. Och det har bara gått två dagar? ;s känns som ett år. Dagarna går riktigt långsamt. Kanske också för att jag börjar 10 slutar 6 :(.  Jag är inte van vid att jobba. Det känner man verkligen nu. Fast som tur är är dom väldigt snälla att umgås med, och det är ju tur. För annars vet jag inte vad jag hade gjort. Jag kanske inte är så aktiv nu dessa dagar, och det är ju pga att jag kommer hem sent äter, ser tv;n sen sover. Fast ska försöka med så mycket jag kan! Det blev ett lång inlägg innan med bilderna från ungern så ni får kolla på dom ett bra tag och kommentera lite tycker jag :)

Puss, & godnatt!  ♥


Inte carlings på väla, men något liknande iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0