Konfirmations läger.

Inte skrivit dessa dagar, p.g.a att jag har varit på konfirmations läger. I början var det nog de tråkigaste jag gjort med efter någon timme blev det riktigt kul. Vi hade så himla roligt att vi glömmde bort tiden. Så jag fick 1,5 timme sömn (y) väldigt duktigt av mig tycker jag :)  Men när jag kom hem var det bara att slänga mig ner i sängen. Jag önskar jag hade haft kameran med mig. För vi bodde så himla fint snö överallt och en stor sjö utanför. Vi gick tippsrunda runt sjön de tog ungefär 1 timme och gå runt den. Och det va så himla fint! har aldrig varit med om något finare nästan. Men fick ändå rätt bra bilder med mobilen så ni kan få lite smak prov iallafall. Om ni också vill veta var vi var så var vi i åsljunga :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0