snart lov!

blev att jag stannade hemma från skolan idag också. Är fortfarande väldigt förkyld, men jag är glad för det! vädret har hållt sig och det är helt underbart! ni nere i byn kanske inte alls håller med mig, men då tycker jag ni ska ta en sväng upp på björnås (där jag bor) för där är det verkligen snö överallt!

Men som sagt. Imorgon är det julavslutning och vi slutar kl. 11 :D
och klockan 12 åker jag till anton och är hemma vid 5, för då ska han till eket och lana.
Men sen är det helg och då börjar allt mys! och på lördag ska jag och älskling se på the moon för vi har 8 månader, och så kommer Lotta som sagt! :D

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det dags för.

 ♦ Halv åtta hos mig.    19.30  tv.4
 ♦ Bonde söker fru       20.00  tv.4
 ♦ Glee                        21.00  tv.4

härlig bild från förr. Jag och burken (Anders) Han brukade ofta komma till oss om helgerna innan och de tyckte jag va jätte kul! han har alltid varit bamse björnen! :D

ps, hans händer är lika stora som ett dassalock!     (har vi alltid sagt)  ds.


Kommentarer
Postat av: tintin

Där var du inte gammal din lille pluttis! :D

2009-12-18 @ 08:48:22
URL: http://tintinisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0