ny vecka, nytt plugg.

Gud så skönt det ska bli med jullov snart. Det längtar jag något otroligt till. Så det är kul att man kan se fram emot något nu :)

Ja en vanlig tisdag idag då och skolan har gått bra faktiskt. Och jag har blivit klar med två inlämnings uppgifter idag! Härligt! Och på torsdag ska jag och Louise åka till Båstad och kolla på skolan, så de ser jag väldigt mycket fram emot också! de ska bli kul och se den. Hoppas jag får ett gott intryck som jag får när jag ser hemsida.

Men nog om skolan och skit. Har en sak att berätta! på lördag ska jag ha dansuppvisning 14.30 i helsingborg på dunkers kulturhus! Ska bli as kul. Och på söndag ska jag och familjen augustsson till ULLARED! wi, så himla kul!

Wellwell, nog om mig.


här har ni en mysig bild med "äkta julmust" och godheter som man får äta på helgen! för denna bilden är tagen i fredes när jag sitter och kollar mammas pojkar.

Och sen min fina rosa ros som jag fick av fam. Augusstson (antons familj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0