min fina silkes pyamas!

Hej käre bloggläsare.

Idag har varit en skön dag, en bra skoldag också!
Efter skolan vilade jag lite sen var det av till Väla med bror. Jag hjälpte han med present till veronica, och han hjälpte mig till anton. Och jag kan bara säga att de blev så bra! Men kan ju inte säga vad jag köpte eftersom han inte får höra den spjuven! hihi

Imorgon drar jag, mamma, pappa och Louise till båstad och kollar på skolan! ska bli kul och intressant :)

Jag är trött nu, och klockan är mycket så jag ska nog sova faktiskt. Hörs imorgon! Love



här är bilderna på min nya rosa SNYGGA silkespyamas, som även är söt hihi!
all from giiiina!

(Lägger lite bilder snart på alla fina saker som jag önska mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0