Lång & rolig helg!

Hej bloggen.

Har haft det stressigt hela helgen, och fullt att göra så jag skyller på de.
I lördes hade jag dansuppvisning i hbg, det gick som de skulle förutom att mamma glömde kameran i hennes jacka som hon hängde av sig, så pappa fick filma med sin mobil, menmen.

Igår var vi ju på ullared! fick alla julklappar handlade och de va en riktigt rolig och mysig dag! :)

Idag, måndag! har jag pluggat sovit. Och ja. Min vanliga vardag, eller vad ska man säga?
Som tur slutar vi nästa vecka!
Och nu hela veckan är det Lucia, och imorgon ska vi på Teater!



får bli en grymt tråkigt bild. Men har ingen annan rolig.

Nu ska jag sova, trött :(
vi ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0