gamla julbilder.

Hej bloggen, de va ett tag sen!

eftersom min kamera laddare inte funnits så kan jag inte vara så social. Men har tagit bilder med mamma & pappas kamera, så nu tänker jag lägga in lite gamla bilder sen julen. Så är det över sen. Förlåt att jag inte hört av mig. Har varit mycket med lotta, anton och mycket på julrean!





1. här är en sak jag gjorde på julgodiset! vi gjorde massa annat också. Jag, dennis, veronica och pappa.
2. här är vår fina julgran, med alla underbara presenter under!
3. Och här är vår mysoga öppna spis med strumpor!
4. här är på julaftons morgon när jag och dennis letar paketer!
5. här är juldagen när vi bakar pepparkakor med min snygga handduk på huvudet!
6. Juldagen igen när vi äter dansk fläskestek! lite julfirande med pappas släkt.



Och denna julen har varit hur mysig som helst. Tack för alla paketer!
jag fick:
- wii  (resort)
- två koftor, en från mq jag önskat mig länge!
- bodylotion och shower creme
- prydnads diamanter
- en klänning
- en tröja
- smycken
- pengar
- trosor
- av älskling: kofta och t-shirt och hans föräldrar ett par fina ljusgrottor eller vad man kan kalla de.
- en kopp.

sen tog det stopp i mitt huvud, fast jag fick nog en del fler saker.
Men jag är jätte nöjd och glad, så tack alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0