anton och gry!

hej bloggen!
somsagt i lördes hade jag och anton 8 mån!
Vi hade helt underbart mysigt och åkte till helsingborg och kollade på new moon! helt magiskt bra är de båda twilight filmerna tycker jag. När vi kom hem så badade vi i våra grannars bubblepool utomhus. Helt underbart var det också! Och när vi kom in hade jag lagt rosenblad på sängen och hängt upp en mistel i taket!

En super helg har det varit, och igår träffade jag älskade efterlängtade Lotta! som var hur mysigt som helst!

Och idag är det måndag, och snart ska vi klä julgranen och baka julgodis, och så även äta julmat! en smak på julen blir det idag! bilder kommer sen! 




bild på min mistel!     
för de som inte vet så är en mistel en växt man hänger i taket. Och när man går under den så ska man kyssas.


och min säng, men rosenbladen..
skit i kudden där i sidan, den förstörde hela bilden haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0