with my darling.

Hej bloggen.
Nu har jag inte skrivit sen i fredags innan vi åkte, men just för att på lördagen somnade jag på dagen och sen drog vi på kalas, och jag kom inte hem den kvällen utan jag sov hos Malin. Dagen efter var det bara snabbt att åka på en outlet i hbg där dom sålde massa skor från trampolin, jätte billigt! men det fanns inte jätte mycket, så det blev ett par. Menmen alltid något. Och nu sitter jag hos anton. För efter fick jag äta och göra ve mig snabbt, sen var det bara att dra hit. För ikväll har vi också varit i Annas stuga. En vän till anton. Och det har varit trevligt. Nu ska jag stanna hos anton tills tis. För på tis ska vi passa småbarnen igen :) och imorgon ska jag följa med på hans träning! så jag vet inte om jag hinner blogga så mycket menmen. Om jag inte gör de så får ni klara er ändå. Nu är klockan: 03:48, så jag säger godnatt!  /g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0