Wednesday.

Idag är det onsdag, och sånna här vanliga veckodagar har jag noll att snacka om! Hela dagen idag har vi haft lekdag på björnås (där jag bor) det var ganska roligt tills jag fick mensvärk så in i norden. Jag skyndade mig hem vid 12 ungefär och slumra till i sängen. Så nu har jag inte ont längre. För nu har jag duschat och sen ikväll ska jag, mamma & pappa se "män som hatar kvinnor" har inte sett den än, men verkligen sett framemot att se den. Så dt ska bli kul.

Imorgon: skolfotto i skolan, vad ska jag ha på mig? :| hjälp!? om jag har lust kanske jag lägger ut lite olika foton på kläder och sånt, men får ju aldrig kommentarer typ, så hur ska jag få veta då :(


Helgen: Blir ju Kalmar, men anton kan inte följa med för hans match :( blir så jävla ledsen! hade verkligen sett framemot att han skulle följa med :'( så denna veckan är jag verkligen inte alls glad ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0