Vacation in melbystrand.

Hej bloggen.
Nu har jag inte skrivit på ett tag. Men det är inte för att jag inte velat göra det!
För i fredes så stack vi ju till helsingör, och det var trevligt! och efter det drog vi hem till kusinerna och åt tacos och sen sov jag där. Dagen efter var det bara hen snabbt som attans och sen dra igen till anton. Sen har jag varit där tills idag :)
Så nu är jag hemma men imorgon drar jag IGEN! hoppas det blir blogg där också. Bara vi har internett så! För vi ska nämligen till vår sommarstuga i Melbystrand. Och anton ska med. Så han är här nu också. Jag blir där till tor, så om jag inte skriver vet ni varför. Ha det bäst gullungar. Puss / g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0