Training!

Idag var det skolstart! Det var faktiskt helt okej, för vi fick sluta ganska tidigt, och vi gjorde inget som var så jobbigt precis. Våra korridorer heter nu siffror iställer för bokstäver, och det var konstigt, men man lär väl sig så småningom. Efter skolan ungefär vid 12 drog jag och Louise och handlade thaimat istället för att äta på skolan, det var buffe, så man fick ta så mycket man ville för 55 kronor. Bra pris tycker jag. Fast det kanske inte är så bra att jag gör av med mina pengar, men kunde inte stå emot (a) Japp, sen blev vi trötta och somnade i soffan till djävulen bär prada. Och klockan 2 var jag helt plötsligt hos doktorn med mina exem och tog blodprov :| ajaj. Men det gick bra! När jag kom hem tog jag och pappa corvetten och körde och kolla på min moppe :) för vi ska beställa den nu, så jag testade hjälm och lite sånt, sen körde vi inom familia så jag fick mitt smink som jag behövde. Blir ändå rätt mycker jag gjort idag herregud :o men iallafall det är inte slut än. Någon timme efter jag kommit hem ringde jag Mariella (klasskompis) och frågade om i skulle springai skogen, så vi var borta mer än en timme! känner mig nästan som en ny människa efter jag tränat nu, eftersom jag inte gjort de på hela sommaren hihi. Så nu ska vi springa 3 gånger i veckan! wii & nu ska mariella sova här, så blir det skolan imorgon också. GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0