Sunday

Idag är det söndag :/  skola imorgon. Men rätt skön dag faktiskt. Börjar halv 10.
Menmen, idag vaknade jag med Rebecca, hade en jätte bra och rolig dag igårkväll. Blir nog inga bilder, för hon som hade kameran var nt i hyllinge som vi andra var. Men men ni klarar er ändå :) men ändå, så gick vi upp åt lite frukost och sen fick vi ju kolla på filmen vi hyrde fast aldrig såg. THE RING. ue, riktigt rääälig.
Men efter filmen åkte jag till Älskling, alltid lika mysigt med honom. I helgen drar Vi till kalmar allihopa, för mormor fyller 70 och morfar bor där så. Ska bli jätte mysigt. Vi ska äta på en jätte fin resturang och massa andra roliga saker. Och mormor vet inte att vi kommer, så vi ska överraska henne på lördan, så då kommer alla barnbarnen. Och jag hoppas verkligen anton också kan följa med fast han har match på sön morgon!! :/ han måste!
Men ja, blev inga bilder ikväll..För nu ska jag sova!
Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0