Nail4you!

NAILS!
så himla fina naglar jag har hittat, jag har ganska långa naglar fast bara på vissa fingrar, på vissa vill dom inte växa alls ;s Så himla orättvisst! fast iofrosig kostar de mycket med nagelförlängning, men det finns så himla mycket roligt man kan göra med dom, som är så himla fint också! Men jag har kollat lite nu på internet på naglar och jag smälter, för det är så fint. Och sen tycker jag man känner sig finare på något sätt med dom. Vi får se. Men ni ska iallafall få se på bilderna som jag såg på internett, jätte fina!






Jätte fina naglar nu till hösten tycker jag!


Och dessa är så grymt fina till vinter! jag älskar dom! så snygg design.

Och här är lite andra naglar som jag hittade, som jag också fastnade för.
Jätte fina dom med, fast fastnade mer för dom ovanför.
Och dessa naglarna är perfekta till sommaren, inte nu till höst, vinter & vår.



Om ni vill se mer av alla fina naglar där jag såg dom, så ta en titt på deras hemsida.

http://www.nail4you.se/naglar/nagelsystem/designtippare/4622245/?Page=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0