meatballs.

Nu är jag hemma från älskling. Och jag har haft det så mysigt, som vanligt!
När jag kom hem var maten serverad hos mormor, och så klart blev det världens godaste köttbullar. Dom är verkligen helt magiska! menmen, efter maten drog jag hem och städade hela ovanvåningen, och det tog typ 2 timmar, helt sjukt dammigt. Så jag är bara så sluut just nu så jag kan inte göra mer än att sitta ner på gumpen. Jag som tänkte springa i skogen. Men får bli imorgon på förmiddagen, för på eftermiddagen åker jag och Anton till Helsingborg. Vi ska shoppa lite, äta resturang och gå på bio. För vi har 4 månader :) så jag längtar tills de. En sak jag inte längtar efter är skolan som börjar på torsdag. Fast jag ska verkligen kämpa nu sista året.    Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0