I'm back!

Nu är jag tillbaka från min semester! Eller ja kom ju hem i torsdes. Men inte varit hemma inatt, eller sen jag kom hem helt enkel. Menmen. Vi har haft jätte mysigt iallafall med fint väder hela dagarna. Sån tur vi hade! Men jag och anton somnade båda dagarna på stranden. Så brände rumpan jätte mycket ena dagen det va kul. Fast andra dagen somnade jag på rygg och då brände jag hela ansiktet så mina ögon helt svullnade upp :( Och helt röd vad jag. Men det har lugnat ner sig nu. Men för de har jag fått exem i hela ansiktet, eller ja har haft mycket exem nu. Men ska den 18;e och ta allergiprover. För det måste ju vara något åt de hållet.

Igår var jag, lotta och becca i Ängelholm. Tog först en fika på espresso house. Super gott.
Och samtidigt då bestämmde vi oss för att åka till Ungern och hälsa på Lotta någon gång, jag och becca.
Senare på kvällen drog vi in på stan och träffade massa kompisar. Så det blev en trevlig kväll. Och beccas pappa har flyttat in där så vi sov där inatt.

Och ja, ikväll blir det nog bara en mysig film & räkcoctail med becca & lotta igen.

Ha en bra kväll   Love / g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0